2016'NIN EN SEVİLENLERİ ve YENİ YIL DİLEKLERİ

Herkese yeni yılın son gününde MERHABA:) Kış kış 2016 kış kış, yallah 2016 yallah diyorum ve başlıyorum...2016'da sevdiklerim biraz fazla ama zevk alarak sabahları makyaj yaptığımdan hep okula geç kalıyorum. Grup grup yazıyım diye düşündüm.


Dudak ürünleri Bir sürü ruj olmasına rağmen iki tane ruju elimden hiç düşürmedim biri MAC Velvet Teddy diğeride The Balm Meet Matte Hughes Sincere. Velvet Teddy bitmek üzere tam bir kış rengi olmasına rağmen yazın bile kullandım kendisini. The Balm Sincere ise sabah sürüp akşama kadar çıkmayan tam bir kurtarıcı ruj nişanlarda, düğünlerde bile onu sürdüm. 2017'de de bitmeyecek bu aşk tabi ki.


Göz ve Kaş Ürünleri Benefit'in bu sene çıkarttığı kaş ürünlerinden KA-BROW kaş pomadı serinin en sevdiğim ürünü oldu çünkü kaşlarım çok az olduğundan baya bir doldurmam gerekiyor ve suya tere dayanıklı, yazın yağlanıp mum gibi durmadığından, kalıcılığından ve doğal duruşundan dolayı eşi benzeri yok diyebilirim bittikçe yine alırım o kadar söyleyeyim. Bendeki 03 numaralı rengi en koyusu . Sephora'da satılan bu serinin fiyatları biraz pahalı ben yanlış hatırlamıyorsam 110 tl civarında aldım ama setlerde vardı uyguna geliyordu. Diğer ürün Loreal Gel Intenza Eyeliner 01-Pure Black rengi yanlış hatırlamıyorsam Mart ayında filan indirimden almıştım ve halen kuruma yapmadı ve çok uzun sürede gidecek gibi paketin içinde bulunan fırçasıyla da başka bir şeye ihtiyacınız yok. Uygulanamayanlarda korkmasın hatasız eyeliner çekebilir, akması bulaşması da yok kafam rahat.. Bir diğeri de MAC Eye Shadow- Texture mükemmel bir sıcak kahve ve uygulamadan önce sürdüğüm damarlı görüntüyü kapatan ve kalıcılığı arttıran MAC-Paintpot Painterly. Farın saatler sora bir yerlere toplanmasını uçup gitmesini ve göz kapağının yağlanmasını baya bir önlüyor.;)




 Kapatıcı, Fondöten, Pudra Tabi ki bu sene ülkemize gelen merakla bekleyip ay bu kapatıcı da ne var herkes övüyor dediğimiz instagramdan sipariş vermeye cesaret edemediğimiz kapatıcı Maybelline The Eraser Eye...Ama yok süngeri hijyenik değil dediler sivilce yapıyor dediler ama ben süngeri attım artık başka bir sünger yardımıyla kullanıyorum. Ne yapayım vazgeçemiyorum. Hakikaten morlukları adında olduğu gibi silen corrector'a ihtiyaç duymayan, saatlerce çıkmayan tak kapatıcım. Diğeri özel günlerde kullandığım Make Up For Ever HD Fondöten ve pudrası kalıcı, kurutmayan, fotoğraflarda ve gerçekte cildi pürüzsüz gösteren süper ikili bence. En son ise Pure Beauty BB kremimin bitmesi üzerine aldığım Flormar Back to School serisinden BB krem. Sivilceleri azaltmayı ve yağlanmayı önlemeyi hedefliyor. Ben en çok yağlanan ve sivilcelenen T bölgeme sürüyorum kapatıcılık beklemesem de iyi renk eşitledi ve kapattı ve bir o kadarda doğal durdu. Yaza kadar bitmese keşke çok sevdim yazın cildim yağ patlaması yaşıyor çünkü.



  Cilt Ürünleri Bu konu biraz sakat bana iyi gelen size iyi gelmez filan o yüzden ben kısaca belitiyim Estee Lauder'in dışına fazla çıkmadan cilt rutunimi belirliyorum. Çünkü gerçekten faydasını gördüm. Neden yaşım 29 kimse yaşımı tahmin edemiyor hatta ürün satmak isteyen marka danışmanları bile cildinizde sorun yok diyorlar susuyorlar hahhah ve yaşıtlarımda kırışıklıklar, cansız bir cilt görüyorum ama ben ne zamandır kullanıyorum kırışıklarım azaldığı gibi (kuruluktan olan kırışıklar) cildimi canlandırdığını düşünüyorum. Vazgeçemediğim seri Night Repair serisi ama Nemlendirici olarak DAY WEAR kullanıyorum. Nigth Repair bitince Clinique - Pep Start göz kremini aldım ve nemlendirmesinden memnunum. Şu an yüzüm gözümü kremledim yılbaşı makyajı için nemini emmesini bekliyorum.


 Saç Ürünleri 
 Saçıma 2016 nın başlarında tamamen bunalımdan gittim ombre yaptırdım saçım çok yıprandı her sabah da fön çekiyorum saçım tepemde cadı gibi kabarıyor ben de alakasız bir amaçla Urban Care ShakeNRepair kullanıp düzleştirmeye başladım kabarma olmaması gibi yumuşacık yaptı. Saçımı da koruyor ısıdan başka ürün denemem artık ne yağlar ne spreyler bitti bu uğurda.
Bir diğer ürün Kerastase discipline maskeratine maskesi haftada bir saça uygulayıp 10 dk bekliyorum sonra yumuşacık oluyor. Kabarmayı ve kırılmayı gerçekten önlüyor. Bir senedir kullanıyorum hala bitmedi.


Birde  en sevdiğim Tarak ve Parfümü de paylaşıım.


 O KADAR HEYECANLIYIM Kİ BU YIL BİTİYOR DİYE. ASLINDA BİTMEYEN KABUS GİBİ BİR YIL, UYANMAK İSTEYİP BİR TÜRLÜ UYANAMADIĞIMIZ. HERKES BİTSİN İSTİYOR KİMİ ÜLKEMİZİN VERDİĞİ ŞEHİTLER, ACI DOLU HABERLER, 15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİ NEDENİYLE. BÜTÜN BUNLARI SON 11 SENEDİR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK NAÇİZANE DÜŞÜNCEM UYUYAN HALKIMIZIN HALA UYANMAMIŞ VE HALA HER ÖLÜM HABERİNE ALLAH RAHMET EYLESİN DEMİŞ OLMASI. ÇOK ŞEY VAR YAZILACAK AMA BENİM HADDİME DEĞİL. BEN SADECE ŞANSLIYIM Kİ GENÇLİĞİM ve ÇOCUKLUĞUM BU ACILARDAN UZAK GEÇTİ. BU KADAR ŞEHİT VERİLMEZDİ BU KADAR İÇİMİZDE DEĞİLLERDİ, BEN KÜÇÜKKEN SADECE DOĞAL AFETLERDEN KORKARDIK ŞİMDİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ YADA HAVA ALANINA CANLI BOMBA GİRER Mİ DİYE KORKAR OLDUK. BENİM 2016 YILIM DA YAŞADIKLARIM ÇOĞU KİŞİNİN BAŞINA GELENLER ASLINDA. KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİNDE ARAŞTIRMA GÖREVLİSİYİM VE BÖLÜMÜM TEK ASİSTANIYIM. SENENİN BAŞINDAN BERİ TEŞVİK SAÇMALIĞI YÜZÜNDEN BUNCA İŞ YOĞUNLUĞUNUN ARASINDA SEMPOZYUMLARA KATILMAK ZORUNDA KALDIM NİSAN AYINDA İTALYANIN TORİNO KENTİNDE YAPILAN 53. IFLA KONFERANSINA KATILDIM. BENCE TEŞVİK AMACIYLA GİTMEDİĞİM EN ZEVK ALDIĞIM BİR FAALİYET OLDU. GENE YOĞUNLUKTAN TORİNO GEZİMİ ANLATAMADIM. ORADAN ALDIKLARIMI DA YAZAMADIM. SONRA DARBE GİRİŞİMİ OLDUĞUNDA İSTANBUL'DAYDIM İZİNLER İPTAL EDİLDİ NE TATİLE NE ARKADAŞIMIN NİŞANINA GİDEBİLDİM. 2 EYLÜL BİR KHK ÇIKTI BÜTÜN ÖYP'LİLER 50 D' YE ALINDI. YANİ ASLINDA HİÇBİR TORPİLİN OLMADIĞI TAMAMEN MERKEZİ ATAMA İLE PUANLARIMIZLA BAŞVURARAK ALDIĞIMIZ HAKLARIMIZ "FETÖCÜLERİ ARANIZDAN AYIKLAYAMIYORUZ" DEYİP ELİMİZDEN ALINDI BEN GELECEĞİM KURTULDUĞUNU DÜŞÜNEREK GELDİĞİM MARAŞ'DAN 9 AY SORA GİTMEK ZORUNDA KALIYORUM. DOKTORA PROGRAMI OLMADIĞINDAN ÇOĞU ÖYP'Lİ SINAVSIZ GEÇERKEN BEN GİDECEĞİM VE BELKİ TEKRAR SINAVA GİRECEĞİM BELKİ İŞSİZ KALACAĞIM. SONRA TEŞVİK ALACAĞIZ DİYE 3 SEMPOZYUMA KATILDIM BU MORALLE ŞİMDİ DE HER ÜNİVERSİTEDE KADRO AÇILIYOR VE BEN BAŞVURAMIYORUM ÇÜNKÜ BURADA GELECEĞİM GÜVENDE DİYE ALDIĞIM ALES GEÇERLİLİĞİNİ YİTİRDİ. 

 BU TATSIZ KONULARI HİÇ KONUŞMAK İSTEMEZDİM AMA YAZMAK İSTEDİM, KONUŞMAK İSTEDİM. 

  •  HALİYLE YENİ YILDA BU SAÇMA SAPAN DURUMDAN KURTULUP TEKRAR ÖYP HAKLARIMIZIN GERİ VERİLMESİNİ VE BÜTÜN BUNLARI DÜŞÜNMEDEN BULUNDUĞUM KONUMDA MUTLU BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMAYI DİLİYORUM. 
  •  ÜLKEMİZİN BULUNDUĞU VE ASLINDA BİZE YANSITILANDAN DAHA KÖTÜ OLAN BU DURUMUNDAN BİR AN ÖNCE ÇIKMASINI, BİR KORKU DEVLETİNE DÖNÜŞTÜRÜLEN ÜLKEMİZİN TEKRAR ÖZGÜR GÜNLERİNE KAVUŞMASINI DİLİYORUM. 
  • HERKESE SAĞLIK, SIHHAT,MUTLULUK DİLİYORUM HERKESİ ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM. 
  • ŞURAYA DA UMUDUMUZ VAR DİYEREK BİR RESİM KOYALIM.

Yorumlar

Popüler Yayınlar