1 Mart 2017 Çarşamba

MUGUET'DEN ÇEKİLİŞ

Herkese merhaba. Dünya kadınlar gününe az kaldı bende size küçük bir hediye vermek istedim. İnstagram takipçilerime özel bir çekiliş başlattım. Benefit'in yılbaşında yolladığı yeni kaş serisinden 3 numaralı kaş pomadı/jeli, çok dayanıklı ,katman halinde durmayan, doğal bir renk kumral ve açık kahve rengi saçları /kaşları olanlar için ideal bence. Çekiliş için yapmanız gerekenler aşağıdaki linkden beni takip etmeniz ve fotoğrafı beğenip yorum bırakmanız.

Müge Öztürk (@muguoz) • Instagram fotoğrafları ve videoları



31 Aralık 2016 Cumartesi

2016'NIN EN SEVİLENLERİ ve YENİ YIL DİLEKLERİ

Herkese yeni yılın son gününde MERHABA:) Kış kış 2016 kış kış, yallah 2016 yallah diyorum ve başlıyorum...2016'da sevdiklerim biraz fazla ama zevk alarak sabahları makyaj yaptığımdan hep okula geç kalıyorum. Grup grup yazıyım diye düşündüm.


Dudak ürünleri Bir sürü ruj olmasına rağmen iki tane ruju elimden hiç düşürmedim biri MAC Velvet Teddy diğeride The Balm Meet Matte Hughes Sincere. Velvet Teddy bitmek üzere tam bir kış rengi olmasına rağmen yazın bile kullandım kendisini. The Balm Sincere ise sabah sürüp akşama kadar çıkmayan tam bir kurtarıcı ruj nişanlarda, düğünlerde bile onu sürdüm. 2017'de de bitmeyecek bu aşk tabi ki.


Göz ve Kaş Ürünleri Benefit'in bu sene çıkarttığı kaş ürünlerinden KA-BROW kaş pomadı serinin en sevdiğim ürünü oldu çünkü kaşlarım çok az olduğundan baya bir doldurmam gerekiyor ve suya tere dayanıklı, yazın yağlanıp mum gibi durmadığından, kalıcılığından ve doğal duruşundan dolayı eşi benzeri yok diyebilirim bittikçe yine alırım o kadar söyleyeyim. Bendeki 03 numaralı rengi en koyusu . Sephora'da satılan bu serinin fiyatları biraz pahalı ben yanlış hatırlamıyorsam 110 tl civarında aldım ama setlerde vardı uyguna geliyordu. Diğer ürün Loreal Gel Intenza Eyeliner 01-Pure Black rengi yanlış hatırlamıyorsam Mart ayında filan indirimden almıştım ve halen kuruma yapmadı ve çok uzun sürede gidecek gibi paketin içinde bulunan fırçasıyla da başka bir şeye ihtiyacınız yok. Uygulanamayanlarda korkmasın hatasız eyeliner çekebilir, akması bulaşması da yok kafam rahat.. Bir diğeri de MAC Eye Shadow- Texture mükemmel bir sıcak kahve ve uygulamadan önce sürdüğüm damarlı görüntüyü kapatan ve kalıcılığı arttıran MAC-Paintpot Painterly. Farın saatler sora bir yerlere toplanmasını uçup gitmesini ve göz kapağının yağlanmasını baya bir önlüyor.;)




 Kapatıcı, Fondöten, Pudra Tabi ki bu sene ülkemize gelen merakla bekleyip ay bu kapatıcı da ne var herkes övüyor dediğimiz instagramdan sipariş vermeye cesaret edemediğimiz kapatıcı Maybelline The Eraser Eye...Ama yok süngeri hijyenik değil dediler sivilce yapıyor dediler ama ben süngeri attım artık başka bir sünger yardımıyla kullanıyorum. Ne yapayım vazgeçemiyorum. Hakikaten morlukları adında olduğu gibi silen corrector'a ihtiyaç duymayan, saatlerce çıkmayan tak kapatıcım. Diğeri özel günlerde kullandığım Make Up For Ever HD Fondöten ve pudrası kalıcı, kurutmayan, fotoğraflarda ve gerçekte cildi pürüzsüz gösteren süper ikili bence. En son ise Pure Beauty BB kremimin bitmesi üzerine aldığım Flormar Back to School serisinden BB krem. Sivilceleri azaltmayı ve yağlanmayı önlemeyi hedefliyor. Ben en çok yağlanan ve sivilcelenen T bölgeme sürüyorum kapatıcılık beklemesem de iyi renk eşitledi ve kapattı ve bir o kadarda doğal durdu. Yaza kadar bitmese keşke çok sevdim yazın cildim yağ patlaması yaşıyor çünkü.



  Cilt Ürünleri Bu konu biraz sakat bana iyi gelen size iyi gelmez filan o yüzden ben kısaca belitiyim Estee Lauder'in dışına fazla çıkmadan cilt rutunimi belirliyorum. Çünkü gerçekten faydasını gördüm. Neden yaşım 29 kimse yaşımı tahmin edemiyor hatta ürün satmak isteyen marka danışmanları bile cildinizde sorun yok diyorlar susuyorlar hahhah ve yaşıtlarımda kırışıklıklar, cansız bir cilt görüyorum ama ben ne zamandır kullanıyorum kırışıklarım azaldığı gibi (kuruluktan olan kırışıklar) cildimi canlandırdığını düşünüyorum. Vazgeçemediğim seri Night Repair serisi ama Nemlendirici olarak DAY WEAR kullanıyorum. Nigth Repair bitince Clinique - Pep Start göz kremini aldım ve nemlendirmesinden memnunum. Şu an yüzüm gözümü kremledim yılbaşı makyajı için nemini emmesini bekliyorum.


 Saç Ürünleri 
 Saçıma 2016 nın başlarında tamamen bunalımdan gittim ombre yaptırdım saçım çok yıprandı her sabah da fön çekiyorum saçım tepemde cadı gibi kabarıyor ben de alakasız bir amaçla Urban Care ShakeNRepair kullanıp düzleştirmeye başladım kabarma olmaması gibi yumuşacık yaptı. Saçımı da koruyor ısıdan başka ürün denemem artık ne yağlar ne spreyler bitti bu uğurda.
Bir diğer ürün Kerastase discipline maskeratine maskesi haftada bir saça uygulayıp 10 dk bekliyorum sonra yumuşacık oluyor. Kabarmayı ve kırılmayı gerçekten önlüyor. Bir senedir kullanıyorum hala bitmedi.


Birde  en sevdiğim Tarak ve Parfümü de paylaşıım.


 O KADAR HEYECANLIYIM Kİ BU YIL BİTİYOR DİYE. ASLINDA BİTMEYEN KABUS GİBİ BİR YIL, UYANMAK İSTEYİP BİR TÜRLÜ UYANAMADIĞIMIZ. HERKES BİTSİN İSTİYOR KİMİ ÜLKEMİZİN VERDİĞİ ŞEHİTLER, ACI DOLU HABERLER, 15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİ NEDENİYLE. BÜTÜN BUNLARI SON 11 SENEDİR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK NAÇİZANE DÜŞÜNCEM UYUYAN HALKIMIZIN HALA UYANMAMIŞ VE HALA HER ÖLÜM HABERİNE ALLAH RAHMET EYLESİN DEMİŞ OLMASI. ÇOK ŞEY VAR YAZILACAK AMA BENİM HADDİME DEĞİL. BEN SADECE ŞANSLIYIM Kİ GENÇLİĞİM ve ÇOCUKLUĞUM BU ACILARDAN UZAK GEÇTİ. BU KADAR ŞEHİT VERİLMEZDİ BU KADAR İÇİMİZDE DEĞİLLERDİ, BEN KÜÇÜKKEN SADECE DOĞAL AFETLERDEN KORKARDIK ŞİMDİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ YADA HAVA ALANINA CANLI BOMBA GİRER Mİ DİYE KORKAR OLDUK. BENİM 2016 YILIM DA YAŞADIKLARIM ÇOĞU KİŞİNİN BAŞINA GELENLER ASLINDA. KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİNDE ARAŞTIRMA GÖREVLİSİYİM VE BÖLÜMÜM TEK ASİSTANIYIM. SENENİN BAŞINDAN BERİ TEŞVİK SAÇMALIĞI YÜZÜNDEN BUNCA İŞ YOĞUNLUĞUNUN ARASINDA SEMPOZYUMLARA KATILMAK ZORUNDA KALDIM NİSAN AYINDA İTALYANIN TORİNO KENTİNDE YAPILAN 53. IFLA KONFERANSINA KATILDIM. BENCE TEŞVİK AMACIYLA GİTMEDİĞİM EN ZEVK ALDIĞIM BİR FAALİYET OLDU. GENE YOĞUNLUKTAN TORİNO GEZİMİ ANLATAMADIM. ORADAN ALDIKLARIMI DA YAZAMADIM. SONRA DARBE GİRİŞİMİ OLDUĞUNDA İSTANBUL'DAYDIM İZİNLER İPTAL EDİLDİ NE TATİLE NE ARKADAŞIMIN NİŞANINA GİDEBİLDİM. 2 EYLÜL BİR KHK ÇIKTI BÜTÜN ÖYP'LİLER 50 D' YE ALINDI. YANİ ASLINDA HİÇBİR TORPİLİN OLMADIĞI TAMAMEN MERKEZİ ATAMA İLE PUANLARIMIZLA BAŞVURARAK ALDIĞIMIZ HAKLARIMIZ "FETÖCÜLERİ ARANIZDAN AYIKLAYAMIYORUZ" DEYİP ELİMİZDEN ALINDI BEN GELECEĞİM KURTULDUĞUNU DÜŞÜNEREK GELDİĞİM MARAŞ'DAN 9 AY SORA GİTMEK ZORUNDA KALIYORUM. DOKTORA PROGRAMI OLMADIĞINDAN ÇOĞU ÖYP'Lİ SINAVSIZ GEÇERKEN BEN GİDECEĞİM VE BELKİ TEKRAR SINAVA GİRECEĞİM BELKİ İŞSİZ KALACAĞIM. SONRA TEŞVİK ALACAĞIZ DİYE 3 SEMPOZYUMA KATILDIM BU MORALLE ŞİMDİ DE HER ÜNİVERSİTEDE KADRO AÇILIYOR VE BEN BAŞVURAMIYORUM ÇÜNKÜ BURADA GELECEĞİM GÜVENDE DİYE ALDIĞIM ALES GEÇERLİLİĞİNİ YİTİRDİ. 

 BU TATSIZ KONULARI HİÇ KONUŞMAK İSTEMEZDİM AMA YAZMAK İSTEDİM, KONUŞMAK İSTEDİM. 

  •  HALİYLE YENİ YILDA BU SAÇMA SAPAN DURUMDAN KURTULUP TEKRAR ÖYP HAKLARIMIZIN GERİ VERİLMESİNİ VE BÜTÜN BUNLARI DÜŞÜNMEDEN BULUNDUĞUM KONUMDA MUTLU BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMAYI DİLİYORUM. 
  •  ÜLKEMİZİN BULUNDUĞU VE ASLINDA BİZE YANSITILANDAN DAHA KÖTÜ OLAN BU DURUMUNDAN BİR AN ÖNCE ÇIKMASINI, BİR KORKU DEVLETİNE DÖNÜŞTÜRÜLEN ÜLKEMİZİN TEKRAR ÖZGÜR GÜNLERİNE KAVUŞMASINI DİLİYORUM. 
  • HERKESE SAĞLIK, SIHHAT,MUTLULUK DİLİYORUM HERKESİ ÇOK ÇOK ÖPÜYORUM. 
  • ŞURAYA DA UMUDUMUZ VAR DİYEREK BİR RESİM KOYALIM.

4 Nisan 2016 Pazartesi

İpana Luxe Perfection Beyazlatıcı Diş Macunu yorumlarım

Doğru makyaj, dolgun kirpikler, bakımlı bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz dişlerle sağlıklı, güzel bir gülümseme! Bu yüzden diş bakımına ve beyaz olmasına oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’nın en büyük diş macunu markası olan Crest aslında Procter and Gamble’ın Türkiye’de sunduğu İpana markasıyla tamamen aynı içeriklere sahipmiş. Dünyada ilk defa beyazlatıcı bantları üreten bir marka olduğu için 3 boyutlu Beyazlık ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market alışverişine gittiğim her mağazada ve televizyonlarda sıklıkla İpana’nın yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddasını duyunca denemek istedim ve hemen aldım.

İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu ünvanına sahip bu diş macunu ile deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Diş hekimimin de daha beyaz bir diş için önerdiği İpana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz gülebiliyorum.

Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içeriyor. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekeleri %100’e kadar etkin biçimde çıkarıp ve bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmamızı sağlıyor.

Performansına gerçekten çok şaşırdım. Etkisi inanılmaz! İlk kullanımdan itibaren bile diş yüzeyindeki lekeleri çıkarma etkisini farkediyorsunuz. Keskin nane tadıyla ferahlığı sağlıyor, böylece uzun süre ferah bir nefese de sahip oluyorsunuz. Beyazlatma etkisi bu kadar iyiyken diş mineme hiç bir zarar vermediğini bilmek de çok güzel.

Procter and Gamble’ın tüm dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana ile Türkiye’de de raflarda yerini aldı. Denediğinizde bana hak vereceksiniz:) Kullanmadan kesinlikle inanmazdım, deneyince etkisini gördüm ve mükemmel sonuç aldım.

Tam bir bakım sağlamak için aynı ailenin Oral-B 3D White Luxe ağız bakım suyunu da kullanıyorum. O da diş macunu ve fırçasının ulaşamadığı alanlardaki lekeleri bile çıkararak uzun süre, keskin bir ferahlık sağlıyor.

Unutmadan küçük bir not ekleyeyim; P&G ve İpana ürün performansına o kadar güveniyor ki, memnun kalmazsanız paranızın 2 katını iade ediyor. Bu nedenle beyazlatıcı etkisini kendiniz de görün diye bence gerçekten denemeniz gereken bir ürün.

Ürünü satın almak isterseniz tıklayınız!

P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım.  
http://www.agizbakimuzmani.com/

#ipanaperfection  #gülüşünügöster

İçerik Kaynak: http://kokoshgirl.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=B7MDJzarokU

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

7 Mart 2016 Pazartesi

Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu

Bugün hayalinizdeki beyaz ve sağlıklı dişlere en pratik şekilde kavuşma yollarını paylaşacağım. İşte dişlerimi korumamı sağlayan ve rahatça gülümseme nedenim 5 diş temizleme pratiğim :)

Beyaz ve Sağlıklı Dişlere Kavuşmanın En Pratik 5 yolu

1. Rutinlerinize Uyun
Hayatta en önemli şey sanırım sizin için iyi olan ne varsa alışkanlık haline getirmek. Spor yapmak, sağlıklı beslenmek gibi aslında kişinin kendisine bakması ve temizliğine dikkat etmesi de önemli. İşte bu yüzden diş temizliği rutinlerinizi belirleyin ve ona uyun.
Her sabah ve gece yatmadan önce dişlerinizi mutlaka fırçalayın! Bu alışkanlığınızı halen kazanamadıysanız bugün zaman kaybetmeden kendiniz ve diş sağlığınız için büyük karar verebilirsiniz.

2. Size Uyanı bulun!
Nasıl ki giydiğiniz kıyafetler tarzınızı yansımadığında kendinizi o kıyafetin içinde yabancı gibi hissediyorsunuz, aslında kişisel bakımlarınız da öyle. Diş ve diş ati yapınıza en uygun fırçayı bularak diş temizliğinizi daha verimli yapabilirsiniz.

3. Kendinize Zaman ayrın!
Bir şeyi yapıyor olmak kadar onu doğru sürede ve doğru şekilde yapmak da çok önemli. Özensiz bir biçimde yaptığınız hiçbir şey tam olmayacaktır. O yüzden dişlerinize ve kendinize zaman ayırın. Bu zamanı doğru fırçalama teknikleriyle yaparsanız emin olun kısa sürede farkı siz de fark edeceksiniz.

4. Bazı Ayrılıklar Çok Güzel!
Vedalar ve ayrılıklar hep can yakar ama aslında bazı ayrılıklar size çok iyi gelebilir :) Nasıl mı? 3 ayda bir diş fırçanızla vedalaşın ve hijyen açısından önemli bu değişikliği bir alışkanlık haline getirin.

5. Yol Arkadaşınızı İyi Seçin!
Geldik en önemli maddeye. Diş fırçanızı seçtiniz, kendinize zaman ayırdınız, her şeyi tam yaptınız ama diş temizliğinde istediğiniz verimi halen alamıyor musunuz? O zaman doğru diş macununu kullanmıyor olabilirsiniz. Bu konudan mustarip olanlara önerim; Procter and Gamble’ın dünyada pazara sunduğu en gelişmiş beyazlatıcı diş macunu olan 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Perfection İpana olacak.
Yeni İpana 3D White PERFECTION diş macunu İpana’nın en hızlı ve en güçlü beyazlatıcı diş macunu. Perfection diş macunu 3 Boyutlu Beyazlık ailesinin en ileri ve etkili beyazlatıcı diş macunu teknolojisini içerir. Böylece diş minesine zarar vermeden sadece 3 günde diş yüzeyindeki lekelerin %100’e kadarlık kısmını etkin biçimde çıkarıyor. Ben bu ürünü çok sevdim, satın almak isterim derseniz tıklayınız.

Tüm bu maddeleri eksiksiz yerine getirenler olarak bol bol gülümsemeyi hak ettik sanırım :)

P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, ağız ve diş sağlığı üzerine daha çok şey merak ediyorum diyenleri aşağıdaki siteye alalım.  
http://www.agizbakimuzmani.com/

#ipanaperfection  #gülüşünügöster

İçerik Kaynak: http://www.e-gunlugum.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=RZ5ymuChrW0

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

22 Aralık 2015 Salı

STROBING IŞILTILI MAKYAJIN OLMAZSA OLMAZI

MAC STROBE CREAM & MINERALIZE CONCEALER


Herkesin deneyip de aşık olduğu bırakamadığı fondötenle mükemmel birleşen nemlendirici ile kullanıldığında parlak canlı bir cilt ortaya çıkaran

21 Aralık 2015 Pazartesi

NOTE ÜRÜNLERİM

Öyle her markanın müptelası değilimdir. Her markanın kendine göre en iyi ürünü vardır bence ama NOTE ürünlerinin hemen hemen hepsini severek kullanmışımdır. Elimde sıkça kullandığım ürünleride bunlar. Beğenmediğim ürünleride var tabiki örneğin allığın kalıcılığını ve pigmentini fazla iyi bulmadım. Bu yazıda yer almasada çokça paylaştığım ojelerine hayranım. Rujlardanda lipgloslarını tercih ederim ama resimdeki makyajda şeftali tonları tercih ettiğimden dolayı bu ruju kullandım.Ayrıca hayvanlar üzerinde deney yapmaması ve doğal içerikli ürün yelpazesi beni daha çok etkiliyor.


Ürünlere tek tek gelirsem 

3 Eylül 2015 Perşembe

PANTENE ALTIN KELEBEK ÖDÜLLERİ’NE GERİ SAYIM HEYECANI BAŞLADI!

Televizyon ve müzik dünyasının en iyilerinin ödüllendirildiği Altın Kelebek Ödülleri, bu kez Pantene sponsorluğunda organize ediliyor. 42.’si düzenlenecek olan Pantene Altın Kelebek Ödülleri, bu yıl da sanat camiasının önemli isimlerini bir araya getirecek. Kırmızı Halı’dan sahneye kadarki süreçte sürprizlerin yaşanacağı, yıldızlar geçidine dönüşecek olan tören, birçok yeniliğe ve ilklere de ev sahipliği yapacak.