STROBING IŞILTILI MAKYAJIN OLMAZSA OLMAZI

MAC STROBE CREAM & MINERALIZE CONCEALER


Herkesin deneyip de aşık olduğu bırakamadığı fondötenle mükemmel birleşen nemlendirici ile kullanıldığında parlak canlı bir cilt ortaya çıkaran
MAC Strobe cream'i birde benden okuyun dedim. Kullandıktan sonra her arkadaşımın tepkisi ''cildin ne canlı gözüküyor, ne kullanıyorsun''.. Aaa tabikisi Strobe Cream kullanıyorum demiyorum çatlasınlar.:P


 Şaka bir yana ben Strobe ile herhangi bir BB kremi karıştırıorum ta ta parlak ve canlı bir cilt. Özel günlerde yada haftasonu makyajı yapıyorsam Fondotenimle karıştırıyorum. Sonuç mükemmel. Strobe makyaj modası var kızlar fazla aramayın direk kenara atın.

Size gösteriyim o zaman...
Sağ taraf BB kremle karışık, sol taraf ise fontöten ile.


Gelelim Mineralize Concealer 'a, ben NW20 pembe alt tonlu kapatıcısını kullanıyorum göz altlarım da fazla morluk yok o yüzden yoğun kapatıcılı bir ürün seçmedim kendime. Kapatıcılığı orta, çizgilere dolmuyor. Tekrar alacağım garanti gibi gözüküyor.
MAC online satış sitesinden alabilirsiniz. Ayrıca MAC sitesinden herhangi bir alışverişinize seyehat boy http://sirinleraskina.blogspot.com.tr/2015/12/mac-strobe-cream-mineralize-concealer.htmlStrobe cream hediye. Linkleri Bırakıyorum.
Strobe Cream 30 ML 64 TL
Mineralize Concealer 5 ML 72 TL


Resimler flaşsız çekilmiştir.
http://sirinleraskina.blogspot.com.tr/2015/12/mac-strobe-cream-mineralize-concealer.html

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar