MEYBELLİNE MASTER DUO 2-IN-1 GLOSSY LIQUID LINER IN BLACK LACQUER Eyeliner'ım

          İf you wanted to be a thick line you used flat disk side. Both thin and thick used a perfect eyeliner.  
Size aslında bir aydır kullandığım çokta memnun kaldığım eyelinerımı göstermek istedim. Kadınlar gününü fırsat bilip Gratis'den almıştım. Biraz çekindim çünkü gözüne eyeliner çekemeyip paylanço olan insanlardanım ve de hızlı hazırlanmak zorundayım. Bu yüzden ya kalem ya da ucu kalın eyeliner kullanıyorum.Master duo tam anlamıyla makyaj süremi kısalttı diyebilirim. Çünkü ister kalın ister ince kullanılan fırçası ile kirpik üstüne kalın çekip göz kenarına ince bir kuyrukla bitirmeyi başarıyorum. İki ayrı eyeliner fırçası kullanmak yerine yada eşitliği yakalamak adına bu ürün çok kullanışlı. Hem de gayet uygun Gratis'de yaklaşık 15 TL' ye satılıyor. Ben indirim ile 7.50 TL almıştım. Sizde anneler günündeki Gratis indirimlerini takip edip bu ürünü daha uyguna alabilirsiniz.  

Dual tip to create thin precise lines with one side, bold thick lines with the other2-in-1 dual tipGlossy formula for bold lines.



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11707025/?claim=8q5chbky6ht">Follow my blog with Bloglovin</a>

Yorumlar

Popüler Yayınlar